Цілодобова аварійно-диспетчерська служба

X
codex
Загальні принципи проживання у будинку
Принципи користування загальними площами у будинку
Прибудинкова територія
Дотримання принципів добросусідства
Утримання домашніх тварин
Проведення будівельно-оздоблювальних і ремонтних робіт
Порядок нарахування за опалення, гаряче та холодне водопостачання
Дії мешканців у випадках виникнення аварійних ситуацій
Реєстрація та зняття з реєстрації
Контакти

ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ПРОЖИВАННЯ У БУДИНКУ

Усі мешканці повинні поважати один одного, родичів, гостей та відвідувачів, які перебувають у будинку. Мешканці зобов’язані дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, пожежної та газової безпеки, санітарних норм і правил, а також інших вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунального господарства.

Мешканці квартир, їхні гості та відвідувачі повинні дотримуватися тиші в нічний час з 22:00 (двадцять другої години вечора) до 8:00 (восьмої години ранку). Це означає, що в даний час заборонено голосно співати і кричати; радіоприймачі, телевізори та інші джерела побутового шуму повинні бути приглушені, а звуки музичних інструментів або спів не мають турбувати сусідів.

У разі виявлення несправності інженерного обладнання або аварії, мешканці повинні терміново повідомити диспетчера про характер виявленого дефекту.

Мешканцям заборонено використовувати свої квартири, що мають статус житлових приміщень, для господарської діяльності або як нежитлові приміщення, у тому числі вести в квартирі діяльність промислового характеру.

Проведення в квартирах та нежитлових приміщеннях ремонтних робіт, що супроводжуються шумом, забороняється у робочі дні з двадцять першої до восьмої години, а у святкові та неробочі дні - цілодобово. Власник або орендар приміщень, у яких передбачається проведення ремонтних робіт, зобов'язаний повідомити мешканців прилеглих квартир про початок зазначених робіт. За згодою мешканців усіх прилеглих квартир ремонтні та будівельні роботи можуть проводитися також у святкові та неробочі дні. Шум, що утворюється під час проведення будівельних робіт, не повинен перевищувати санітарних норм цілодобово.

Важливо для усіх, користуватися прибудинковими площами, прилеглою до будинку територією та об’єктами благоустрою на засадах добросовісності, дбайливого ставлення і добросусідства.

Мешканці повинні повідомляти консьєржа, щодо прибуття гостей, доставку матеріальних засобів та інших осіб до свого помешкання.

Мешканці зобов’язані не допускати виконання робіт та інших дій, які порушують або погіршують умови проживання інших мешканців будинку та можуть зіпсувати сумісні площі, допоміжні та технічні приміщення, інженерні мережі, прилади та обладнання будинку

КОРИСТУВАННЯ ЗАГАЛЬНИМИ ПЛОЩАМИ БУДИНКУ

Дбайливе ставлення до спільного майна дозволить на довгі роки зберегти майно сумісного користування. До місць загального користування належать:

міжквартирні сходові клітини, сходи, ліфти, ліфтові та інші шахти, коридори, дахи, технічні поверхи та підвали, огороджувальні несучі та ненесучі конструкції;

Забороняється захаращення мешканцями загальних площ, що обслуговують більше однієї квартири.

З метою збереження спільного майна, мешканці зобов’язані використовувати всі загальні площі приміщення будинку у відповідності з їх призначенням, забезпечувати збереження житлових, підсобних приміщень та технічного обладнання.

прибудинкова територія (прилеглі земельні ділянки в установлених межах із елементами озеленення і благоустрою), а також інші об’єкти, призначені для обслуговування єдиного комплексу нерухомого майна.

інженерно-технічне обладнання (механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання, яке перебуває за межами або всередині загальних приміщень і яке обслуговує більше одного приміщення);

ПРИБУДИНКОВА ТЕРИТОРІЯ

На прибудинковій території розташовані об’єкти інфраструктури та інше майно багатоквартирного будинку, призначене для відпочинку мешканців комплексу, обслуговування та забезпечення умов комфортного проживання. До складу прибудинкової території належать:

  • вимощення навколо житлового будинку; смуга озеленення вздовж стін житлового будинку, місцевий проїзд, тротуар та смуга вздовж фасаду без входів, що забезпечує проїзд пожежних машин; майданчики для сміттєзбірників; майданчики для паркування автомобілів;
  • майданчики, призначені для обслуговування мешканців тільки цього будинку для відпочинку біля входів у житловий будинок, для ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, а також території зелених насаджень, пішохідні доріжки, які з’єднують зазначені майданчики між собою.

Мешканці багатоквартирного будинку мають рівні права на користування прибудинковою територією. Користуватися майном, розташованим на прибудинковій території, слід за призначенням, намагаючись не обмежувати інших мешканців у праві користуватися цим майном.

ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПІВ ДОБРОСУСІДСТВА

З метою дотримання основних принципів добросусідства, створення комфортних умов у будинку і на території комплексу ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • Псувати обладнання та інвентар, лавки та інше, розташоване на прибудинковій території, майно багатоквартирного будинку.
  • Витоптувати газони і клумби, рвати і викопувати квіти, ламати чагарники і дерева, вилазити на дерева, самовіль- но вирубувати дерева та кущі, обривати та зрізати квіти, будь-яким способом порушувати трав’яний газон
  • Захаращувати і забруднювати прибудинкову територію, викидати сміття у непризначених для цього місцях.
  • Ставати на лавки ногами, сидіти на спинці та бруднити їх іншими способами, у тому числі, сидіти на лавках у брудному одязі.
  • Розкладати багаття на території комплексу.
  • Вирізати і писати на лавках, малювати на тротуарі та доріжках.
  • Створювати своїми діями загрозу життю і здоров’ю оточуючих. Розпивати спиртні напої на території комплексу.

НА ДИТЯЧИХ МАЙДАНЧИКАХ ЗАБОРОНЕНО:

  • Розпивати спиртні напої, перебувати у нетверезому стані.
  • Курити. Смітити. Нецензурно висловлюватися.
  • Вигулювати домашніх тварин.
  • Використовувати обладнання дитячого майданчика не за призначенням, якщо це може загрожувати життю і здоров’ю дітей або призвести до псування обладнання.
  • Залишати дітей дошкільного віку без нагляду.
  • Здійснювати інші протиправні дії.

Винні несуть відповідальність за свої дії в установленому законом порядку.

НА МАЙДАНЧИКУ ДЛЯ ЗБОРУ ТА УТИЛІЗАЦІЇ ПОБУИХ ВІДХОДІВ ЗАБОРОНЕНО

  • Залишати сміття та відходи у місцях, не призначених для його зберігання та утилізації.
  • Виймати сміття зі сміттєвих баків, розкидати та підпалювати його.
  • Викидати великогабаритне та будівельне сміття на майданчик для збору побутових відходів.
  • Звалювати сміття в повністю заповнений контейнер.
  • Викидати у сміттєві контейнери рідкі та промислові відходи.
  • Утилізувати в сміттєвих баках вибухонебезпечні, радіоактивні, хімічно активні, пожежонебезпечні, токсичні речовини та предмети, які становлять небезпеку здоров’ю людини.
  • (До таких речовин і предметів належать: газові балони, люмінесцентні лампи, кислоти, луги та інші хімічні речовини, здатні пошкодити тару або вступити в реакцію з іншими хімічними речовинами з виділенням тепла, загорянням або виділенням токсичних речовин; патрони та бойове озброєння; акумулятори; механічні предмети, які становлять загрозу життю та здоров’ю людини).

УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН

Дозволяється утримання домашніх тварин (кішки, собаки, птахи в клітках, тварини-поводирі, акваріумні рибки та ін.) за умови дотримання санітарно-гігієнічних і ветеринарно-санітарних правил, якщо тварини не створюють незручностей іншим мешканцям будинку, не становлять загрози для людей і не завдають шкоди майну мешканців будинку.

Власники, які вигулюють домашніх тварин на території комплексу, повинні негайно прибирати за ними продукти їх життєдіяльності.

Власники домашніх тварин несуть повну відповідальність за тілесні ушкодження та/або шкоду майну, заподіяні їхніми вихованцями.

Під час вигулу, домашніх тварин потрібно тримати на руках або на повідку, довжина якого забезпечує впевнений контроль.

Не допускається утримання, розведення або годування в будь-яких приміщеннях багатоквартирного будинку домашньої худоби, птиці, бджіл або диких тварин.

Собак великих і бійцівських порід на території комплексу варто тримати в наморднику та на повідку, довжина якого забезпечує впевнений контроль власника над твариною.

Категорично забороняється вигулювати собак на території дитячих майданчиків.

ПРОВЕДЕННЯ БУДІВЕЛЬНО-ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ І РЕМОНТНИХ РОБІТ У КВАРТИРАХ

Для збереження спільного майна та забезпечення безаварійної роботи інженерно-технічного обладнання, мешканці будинків зобов’язані дотримуватись наступних Порядків.

ПОРЯДОК ДОПУСКУ У БУДИНКИ БУДІВЕЛЬНИХ БРИГАД, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ БУДІВЕЛЬНООЗДОБЛЮВАЛЬНІ ТА РЕМОНТНІ РОБОТИ В КВАРТИРАХ

При проведенні робіт будівельні бригади повинні дотримуватися Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким визначено: «Проведення на захищених об’єктах (житлових будинках і прибудинкових територіях) ремонтних робіт, що супроводжуються шумом, забороняється у робочі дні з двадцять першої до восьмої години, а у святкові та неробочі дні – цілодобово. Власник або орендар приміщень, у яких передбачається проведення ремонтних робіт, зобов’язаний повідомити мешканців прилеглих квартир про початок зазначених робіт. Шум, що утворюється під час проведення будівельних робіт, не повинен перевищувати санітарних норм».

До початку робіт необхідно отримати у консьєржів перепустки на кожного робітника бригади, що здійснюватиме роботи у квартирі. При виявленні порушень громадського порядку з боку будівельників або надходження скарг на поведінку будівельників з боку інших мешканців будинку, перепустки на територію комплексу та у будинки будуть вилучатися, і допуск до місця проведення робіт буде заборонено. Письмово звернутися до Oselya Service щодо відключення на час проведення будівельних робіт пожежного димового сповіщувача, розташованого у квартирі. За хибні спрацювання пожежної сигналізації, спричинені проведенням ремонтних робіт, буде накладатися штраф згідно з розрахунками фактичних витрат. Власники квартир зобов’язані забезпечити вивезення будівельного сміття самостійно або ж звернутися до Oselya Service (консьєржів) для придбання спеціальних мішків, у вартість яких входить вивезення та утилізація будівельного сміття.

Власники квартир зобов’язані контролювати поведінку будівельників при проведенні робіт у квартирах, а саме: не допускати пошкоджень спільного майна (зняття довідників та ручок на холодних переходах у будинку, скидання, складування будівельного сміття у місцях загального користування, псування інженерно-технічних комунікацій), запобігати перебуванню у будинку в нетверезому стані тощо.

Суворо забороняється заносити в будинок балони з надлишковим тиском, такі як пропан, кисень, вуглекислий газ, ацетилен та ін. Суворо забороняється виконувати роботи зі зменшення несучої здатності монолітних залізобетонних стін, шляхом виконання у них прорізів, порушення арматури, захисного шару бетону. Суворо забороняється встановлення на вентиляційних шахтах будь-якого електричного обладнання (розеток, вимикачів та іншого) та утворення отворів у вентиляційних шахтах.

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОБІТ ІЗ ПЕРЕПЛАНУВАННЯ У КВАРТИРАХ

Підставою для виконання робіт із перепланування/переобладнання квартир є дозвіл виконавчого комітету Броварської міської ради. Тому до початку робіт із перепланування квартир, власникам необхідно звернутися до Oselya Service із заявою щодо намірів здійснювати такі роботи.

ПОРЯДОК ВСТАНОВЛЕННЯ ЛІЧИЛЬНИКІВ ТЕПЛА У КВАРТИРАХ

Технічні умови щодо облаштування квартири лічильниками тепла власникам квартир можна отримати в експлуатаційній організації, за умови відсутності заборгованості за отримані комунальні послуги у відповідний період. Технічні умови щодо встановлення лічильників тепла видаються власникам квартир після отримання ними документів на право власності. Звернутися в експлуатаційну організацію із заявою щодо надання технічних умов на встановлення лічильника тепла у відповідній квартирі. Виконати роботи відповідно до отриманих технічних умов (роботи мають виконуватись організацією, яка має відповідну ліцензію).

Звертаємо увагу, що різниці між обсягом холодної води, виміряним загальнобудинковим лічильником, і сумарним обсягом спожитої холодної води за показаннями квартирних лічильників, розподіляється між усіма споживачами пропорційно обсягу споживання.

Встановлений та вчасно повірений лічильник є запорукою сплати лише за спожиті послуги.

ПОРЯДОК РОБІТ ІЗ ВСТАНОВЛЕННЯ КОНДИЦІОНЕРІВ

Встановлення кондиціонерів у квартирах здійснюється відповідно до розроблених схем, які є у консьєржа та в технічному відділі Oselya Service. Забороняється виконувати відведення конденсату з кондиціонерів на вулицю. Відведення конденсату здійснюється виключно в каналізацію квартири з дотриманням санітарно-технічних вимог, що виключає самовільне роз’єднання місця приєднання з каналізаційним трубопроводом.

ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ЗА ОПАЛЕННЯ, ГАРЯЧЕ ТА ХОЛОДНЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ

Порядок нарахування відповідної комунальної послуги встановлюється Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Законом України «Про житлово-комунальні послуги» та Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 року № 315 «Про затвердження Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг».

Звертаємо вашу увагу, що обсяг відповідної комунальної послуги, визначений за допомогою вузла комерційного обліку розподіляється між усіма споживачами з урахуванням показань вузлів розподільного обліку, приладів-розподілювачів теплової енергії.

Наголошуємо, що права та обов'язки споживачів поширюються також на власників майнових прав на об'єкти нерухомого майна у завершеній будівництвом будівлі, право власності на які не зареєстровано.

Споживачам, які встановили індивідуальні лічильники теплової енергії і перекрили хід теплоносія до свого приміщення донараховується оплата до рівня мінімальної частки середнього питомого споживання.

Нагадуємо, що у випадку, якщо споживачем вчасно не надано показники лічильника гарячої води до 25 числа календарного місяця, то плата за послуги з гарячого водопостачання нараховується згідно з показниками будинкового засобу обліку води та розподіляється між всіма мешканцями пропорційно площі їх квартир.

Звертаємо увагу, що різниці між обсягом холодної води, виміряним загальнобудинковим лічильником, і сумарним обсягом спожитої холодної води за показаннями квартирних лічильників, розподіляється між усіма споживачами пропорційно обсягу споживання.

Встановлений та вчасно повірений лічильник є запорукою сплати лише за спожиті послуги.

ДІЇ МЕШКАНЦІВ У ВИПАДКАХ ВИНИКНЕННЯ АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЙ

У разі виникнення збою в роботі інженерно-технічного обладнання у будинках або квартирах, мешканцям необхідно звертатися до консьєржів, диспетчера (цілодобово, у вихідні та святкові дні) або спеціальних служб.

РЕЄСТРАЦІЯ ТА ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ

З питань реєстрації та зняття з реєстрації необхідно звертатися до Броварського територіального підрозділу Державної міграційної служби (паспортний стіл) за адресою: м. Бровари, бульвар Незалежності, буд. №3.

ПОДАННЯ ЗАЯВИ

  • заява про реєстрацію за місцем проживання;
  • паспорт громадянина України або документ, що його замінює;
  • квитанція про сплату державного мита;
  • талон зняття з реєстрації (у разі зміни місця проживання в межах України).Талон зняття з реєстрації не подається у разі оформлення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця проживання;
  • документи, що підтверджують право власності на житло;
  • військовий квиток;
  • свідоцтва про народження дітей.
  • ВІВТОРОК: з 9:00 до 18:00 год.
  • СУБОТА: з 9:00 до 16:45 год.
  • ПЕРЕРВА: з 13:00 до 13:45 год.

КОНТАКТИ "Oselya Service"

Адреса Посада Телефон
Диспетчер Цілодобово 067-690-53-85,
044-500-53-85
Київська, 243, підїзд 1 Консьєрж 067-400-71-95
Київська, 243, підїзд 2 Консьєрж 067-400-71-96
Київська, 243А Консьєрж 067-400-71-71
Київська, 245, підїзд 1 Консьєрж 067-400-70-66
Київська, 245, підїзд 2 Консьєрж 067-400-70-67
Київська, 245, підїзд 3 Консьєрж 067-400-70-68
Київська, 249А Консьєрж 067-400-75-53
Київська, 247, підїзд 1 Консьєрж 067-400-75-64
Київська, 247, підїзд 2 Консьєрж 067-400-75-65
Київська, 247, підїзд 3 Консьєрж 067-400-75-66
Київська, 249 Консьєрж 067-400-75-51
Чорновола, 2А Консьєрж 067-400-71-97
Чорновола, 6 Консьєрж 067-400-71-97
Чорновола, 6А, підїзд 1 Консьєрж 067-400-75-08
Чорновола, 6А, підїзд 2 Консьєрж 067-400-75-09
Чорновола, 6А, підїзд 3 Консьєрж 067-400-75-10
Чорновола, 9 Консьєрж 067-400-71-87
Чорновола, 11 Консьєрж 067-400-71-88
Чорновола, 15 Консьєрж 067-400-71-86